Přihláška k účasti na školení
Vyhledání podle variabilního symbolu
Rekapitulace přihlášky k účasti
Pokud chcete pokračovat ve výběru školení z katalogu, pokračujte prosím klepnutím zde.
Pokud chcete přihlášku ukončit a odeslat, pokračujte prosím vyplněním formuláře:
Obchodní podmínky přihlášky k účasti
-
EVIDENCE PŘIHLÁŠEK
- K přihlášení na vzdělávací akci využijte on-line přihlášku.
- Přihlášky jsou evidovány v došlém pořadí.
- Zařazeným zájemcům je potvrzena účast elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu. Před konáním akce účastníci obdrží pozvánku s rekapitulací organizačního zajištění vč. upřesnění místa konání.
- Při obsazení vzdělávací akce nezařazené zájemce obratem informujeme, nabízíme náhradní termín a dále je informujeme o připravovaných akcích.
- V případě zrušení vzdělávací akce z důvodu malého počtu účastníků nebo z důvodů na straně lektora nebo při jiných změnách vzdělávací akce přihlášené účastníky obratem informujeme.
- Pokud pozvánku na vzdělávací akci nebo informaci o zrušení vzdělávací akce neobdržíte, kontaktujte nás.
-
JAK UPLATNIT ZVÝHODNĚNOU CENU V ON-LINE PŘIHLÁŠCE
K uplatnění zvýhodněné ceny označené v nabídce *) zvolte v menu „Uplatňuji slevu“ možnost Adept certifikace nebo Certifikovaný účetní nebo IFRS specialista nebo Člen Svazu účetních. Do příslušného pole uveďte číslo Vašeho certifikátu nebo registrační číslo v systému certifikace účetních nebo číslo diplomu IFRS specialista nebo číslo karty člena SÚ.
-
ÚHRADA VLOŽNÉHO
- Na základě elektronické přihlášky Vám bude následně po akci vystavena faktura k úhradě a zaslána na Vaši
e-mailovou adresu. - Vložné můžete uhradit platebním příkazem prostřednictvím svého peněžního ústavu. Platba v hotovosti nepřijímáme.
- Při platbě předem neopomeňte uvést variabilní symbol placené vzdělávací akce (pětimístné číslo, které je v nabídce akcí).
- Vložné zahrnuje standardně podkladové materiály pro účastníky, nealkoholické nápoje (káva, čaj, minerální voda), drobné občerstvení.
- Na základě elektronické přihlášky Vám bude následně po akci vystavena faktura k úhradě a zaslána na Vaši
-
BANKOVNÍ SPOJENÍ ICSÚ
Fio banka, a.s.
číslo účtu: 2501726706/2010 -
STORNOVACÍ PODMÍNKY
- Stornování přihlášky akceptujeme pouze písemně.
- Vložné není vratné v případě, že dojde ke stornování vzdělávací akce ze strany účastníka 3 a méně pracovních dnů před zahájením akce.
-
MÍSTO KONÁNÍ
Vzdělávací akce se konají v učebnách Institutu certifikace Svazu účetních, a.s., není-li uvedeno jinak.
-
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Institut certifikace Svazu účetních, a.s. vede databázi klientů s údaji nezbytnými pro zajištění služeb a nabídky vzdělávání (příjmení, jméno, adresa a u rekvalifikačních kurzů rodné číslo). Z tohoto důvodu je Institut registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod č. 00002922/002 – jednání o smluvním vztahu, plnění smlouvy uzavřené oznamovatelem, nabízení obchodu a služeb subjektům údajů.
Institut nesdělí osobní údaje klienta bez jeho souhlasu třetí osobě vyjma případů zaslání nabídky vzdělávání prostřednictvím zasilatelské společnosti (rovněž registrované u ÚOOÚ) nebo pokud tato povinnost nevyplývá ze zákona.
Kontakty
Institut certifikace
Svazu účetních
Vinohradská 2022/125
130 00 Praha 3
certifikace@icu-praha.cz
vzdelavani@icu-praha.cz
IČ: 00571288
DIČ: CZ00571288
Bankovní spojení
Fio banka, a.s.
číslo účtu: 2501726706/2010
Ing. Ladislav Zemánek
certifikace, vzdělávání
+420 603 153 473
zemanek@icu-praha.cz
Ing. Václav Moravec
vzdělávání, publikace
+420 739 120 542
moravec@icu-praha.cz
ICSÚ je organizační složkou
Svazu účetních ČR, z.s.