Přihláška k účasti na školení

Vyhledání podle variabilního symbolu

Rekapitulace přihlášky k účasti

Název Cena za 
jednotku
(vč. DPH)
Počet Cena celkem
(vč. DPH)
Úprava počtu
Přihláška k účasti je prázdná.
Uplatňuji slevu: 
Základní cena: 0 Kč (vč. DPH)

Pokud chcete pokračovat ve výběru školení z katalogu, pokračujte prosím klepnutím zde.

Pokud chcete přihlášku ukončit a odeslat, pokračujte prosím vyplněním formuláře: 

Fakturační adresa



Obchodní podmínky přihlášky k účasti

  1. EVIDENCE PŘIHLÁŠEK

    1. K přihlášení na vzdělávací akci využijte on-line přihlášku.
    2. Přihlášky jsou evidovány v došlém pořadí.
    3. Zařazeným zájemcům je potvrzena účast elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu. Před konáním akce účastníci obdrží pozvánku s rekapitulací organizačního zajištění vč. upřesnění místa konání.
    4. Při obsazení vzdělávací akce nezařazené zájemce obratem informujeme, nabízíme náhradní termín a dále je informujeme o připravovaných akcích.
    5. V případě zrušení vzdělávací akce z důvodu malého počtu účastníků nebo z důvodů na straně lektora nebo při jiných změnách vzdělávací akce přihlášené účastníky obratem informujeme.
    6. Pokud pozvánku na vzdělávací akci nebo informaci o zrušení vzdělávací akce neobdržíte, kontaktujte nás.
       
  2. JAK UPLATNIT ZVÝHODNĚNOU CENU V ON-LINE PŘIHLÁŠCE

    K uplatnění zvýhodněné ceny označené v nabídce *) zvolte v menu „Uplatňuji slevu“ možnost Adept certifikace nebo Certifikovaný účetní nebo IFRS specialista nebo Člen Svazu účetních. Do příslušného pole uveďte číslo Vašeho certifikátu nebo registrační číslo v systému certifikace účetních nebo číslo diplomu IFRS specialista nebo číslo karty člena SÚ.
     
  3. ÚHRADA VLOŽNÉHO

    1. Na základě elektronické přihlášky Vám bude následně po akci vystavena faktura k úhradě a zaslána na Vaši
      e-mailovou adresu.
    2. Vložné můžete uhradit platebním příkazem prostřednictvím svého peněžního ústavu. Platba v hotovosti nepřijímáme.
    3. Při platbě předem neopomeňte uvést variabilní symbol placené vzdělávací akce (pětimístné číslo, které je v nabídce akcí).
    4. Vložné zahrnuje standardně podkladové materiály pro účastníky, nealkoholické nápoje (káva, čaj, minerální voda), drobné občerstvení.
       
  4. BANKOVNÍ SPOJENÍ ICSÚ
    Fio banka, a.s.
    číslo účtu: 2501726706/2010

  5. STORNOVACÍ PODMÍNKY

    1. Stornování přihlášky akceptujeme pouze písemně.

    2. Vložné není vratné v případě, že dojde ke stornování vzdělávací akce ze strany účastníka 3 a méně pracovních dnů před zahájením akce.
       

  6. MÍSTO KONÁNÍ
    Vzdělávací akce se konají v učebnách Institutu certifikace Svazu účetních, a.s., není-li uvedeno jinak.
     

  7. OCHRANA OSOBNÍCH DAT
    Institut certifikace Svazu účetních, a.s. vede databázi klientů s údaji nezbytnými pro zajištění služeb a nabídky vzdělávání (příjmení, jméno, adresa a u rekvalifikačních kurzů rodné číslo). Z tohoto důvodu je Institut registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod č. 00002922/002 – jednání o smluvním vztahu, plnění smlouvy uzavřené oznamovatelem, nabízení obchodu a služeb subjektům údajů.

    Institut nesdělí osobní údaje klienta bez jeho souhlasu třetí osobě vyjma případů zaslání nabídky vzdělávání prostřednictvím zasilatelské společnosti (rovněž registrované u ÚOOÚ) nebo pokud tato povinnost nevyplývá ze zákona.

Kontakty

Institut certifikace
Svazu účetních, a.s.

Vinohradská 2022/125
130 00 Praha 3

certifikace@icu-praha.cz
vzdelavani@icu-praha.cz

IČ: 26497671
DIČ: CZ26497671

Bankovní spojení
Fio banka, a.s.
číslo účtu: 2501726706/2010

Ing. Ladislav Zemánek
certifikace, vzdělávání
+420 603 153 473
zemanek@icu-praha.cz

Ing. Lucie Jantačová
vzdělávání, publikace
+420 739 245 846
jantacova@icu-praha.cz
 

Svaz účetních ČR

Zakladatelem Institutu certifikace Svazu účetních, a.s. je Svaz účetních České republiky, z.s.